mggoulet

Well-known member
First Name
Michel Goulet
Joined
Dec 5, 2019
Threads
0
Messages
93
Reaction score
46
Location
Lac Massawippi
Vehicles
cybertruck with 3 motors
Occupation
retired
Country flag
OBELISQ in French (I had to skip the last two letters but reads the same) would be perfect in English: Obelisk


Worship of the Sun god..... a frozen ray for eternity. Mathematical rigor was necessary to realize. Men wanted to surpass themselves in their realization: totally Cybertruck.
875969E0-97D3-47C8-B67D-B247D75604A5.jpeg
J'avais appelé mon st-bernard obélisque...!!!
 


Cybergal

Member
First Name
Sarah
Joined
Feb 20, 2020
Threads
2
Messages
12
Reaction score
15
Location
Ontario
Vehicles
Lexus RX 350, Cybertruck Dual Motor FSD in 2022 ?
Country flag
Here in Ontario Canada our A-hole government cancelled everything the previous government had implemented to encourage purchasing green vehicles EXCEPT for Green vehicle plates. they have green lettering and start with a GV and allow single occupant vehicle to use the HOV lanes on our provincial highways. My brother in law is constantly stuck in traffic watching 30-40 Teslas whiz by in the HOV, wishing he had one. If it wasn't for this perk, Id consider a vanity plate, but with my current M3, I've experienced the joy of driving past jammed lanes of traffic and that just makes the decision too easy. (HOV: High Occupancy Vehicle lane)
Hi! Are you saying the HOVLanes are only for Green plates? Or for EV vehicles?

Thanks
 

mggoulet

Well-known member
First Name
Michel Goulet
Joined
Dec 5, 2019
Threads
0
Messages
93
Reaction score
46
Location
Lac Massawippi
Vehicles
cybertruck with 3 motors
Occupation
retired
Country flag
Et votre Cybertruck? une photo d’Obélisque c’est possible?
J'ai commandé 3 CT: un tri avec full self driving, l'autre one motor pour mon fils cadet, le troisième pour la maison en Fl. (Île Hutchinson).
Notre chien st-bernard mélangé avec terre-neuve pesait 250 lbs... en vivant en campagne, il restait ddhors... et il était très doux pour les enfznts... now, nous zvons un bichon-maltais , egalement doux pour les petits-enfants... Ainsi, vous comprenez que le CT sera mon dernier 'CHAR' à vie...!!!
 

mggoulet

Well-known member
First Name
Michel Goulet
Joined
Dec 5, 2019
Threads
0
Messages
93
Reaction score
46
Location
Lac Massawippi
Vehicles
cybertruck with 3 motors
Occupation
retired
Country flag
Et votre Cybertruck? une photo d’Obélisque c’est possible?
Avez-vous reçu ma réponse? Car je crois avoir pesé sur preview au lieu de post reply ?
 


HĂ©li

Active member
First Name
Hélène
Joined
Dec 1, 2019
Threads
0
Messages
28
Reaction score
21
Location
Québec, Canada
Vehicles
Cybertruck Volvo S70 Manual
Occupation
Regulated Canadian Immigration Consultant
Country flag
Avez-vous reçu ma réponse? Car je crois avoir pesé sur preview au lieu de post reply ?
Oui merci, laissez-moi savoir quand vous aurez une date de livraison, je ferai de même . Pour moi c’est le CT du milieu avec pilote automatique, mon chum adore car il en a un sur son modèle 3. On se souhaite bonne chance pour la date de livraison.
 

mggoulet

Well-known member
First Name
Michel Goulet
Joined
Dec 5, 2019
Threads
0
Messages
93
Reaction score
46
Location
Lac Massawippi
Vehicles
cybertruck with 3 motors
Occupation
retired
Country flag
Oui merci, laissez-moi savoir quand vous aurez une date de livraison, je ferai de même . Pour moi c’est le CT du milieu avec pilote automatique, mon chum adore car il en a un sur son modèle 3. On se souhaite bonne chance pour la date de livraison.
Effectivement, j'ose croire que la date dd livraison devrait ĂŞtre d'ici 3 ans... Notre fils aĂ®nĂ© a le modèle 3 ... avant la sienba (10 litres aux 100 km), nous avions le gmc sierra et aussi un suburban (18 litres aux 100km)... Donc, nous souhaitons fortement dĂ©laisser le pĂ©trole et encorager Hydro-QuĂ©bec... nous nous tiendrons au courant des dĂ©veloppement ... il y a un type nomme ajdelange qui me semble un autre retraitĂ© connaissant le domaine des vĂ©hicules Ă©lectriques...nous sommes des retraitĂ©s... ayznt le bĂ©nĂ©fice d'apprĂ©cier des 4 petits-enfants notre Ă©mail: [email protected] au plaisir, michel dt Jocelyne.
 

PACEMD

Well-known member
Joined
Dec 8, 2019
Threads
0
Messages
111
Reaction score
125
Location
Billings, MT
Vehicles
Tri-Motor Cybertruck, P3D- Tesla Model 3 Stealth Performance, 4Runner TRD/ORP, F350 diesel dually
Country flag
Mine is MQC-4682. A random series of letters and numbers. But they're my random letters and numbers damnit..........Cost a bit more but it's worth it..............
 

pstansel74

Member
First Name
Paul
Joined
Feb 24, 2020
Threads
0
Messages
6
Reaction score
11
Location
Connecticut
Vehicles
Model 3
Occupation
Computer Consultant
Country flag
Best I could do in Connecticut, finally got my plate in.

Tesla Cybertruck Custom vanity license plate for your Cybertruck? 1582582367425
Sponsored

 
 




Top